Съдържание на документалната аудиоантология за съвременна българска поезия „Глас(ни)“:
(към 3 януари, 2016 г.)*. Авторите, които четат свои стихотворения в нея са 77, а стихотворенията – 173 (авторите са подредени по азбучен ред на фамилните имена)…
Антов, Пламен:
Байтошев, Александър:
Бакалова, Ренета:
Балев, Васил:
Белева, Йорданка:
Белчева, Катя:
Бодаков, Марин:
Бояджиев, Цочо:
Велчев, Велизар:
Видински, Емануил А.:
Ще ми кажеш ли какво е да си отвъд?
Вълев, Иван С.:
Гаврилов, Георги:
Георгиева, Антонина:
Гончарова, Стефани:
Господинов, Георги:
Григорова, Екатерина:
Любовната история на Рада Поповска
Грудова, Стоянка:
Димитров, Илко:
Димитрова, Кристин:
Дишев, Валентин:
Джонев, Методи:
Добрев, Ивайло:
Добринова, Нели:
Захариев, Захари:
Anima – сюита за волята на Пазара
Иванов, Стефан:
Иванова, Ина:
Иванова, Мирела:
Йосифова, Екатерина:
Кабакян, Филип:
Калинова, Мария:
Кенаров, Димитър:
Кирилова, Елица:
Колчева, Марица:
Константинова, Ваня:
Кънев, Пейчо:
Лазарова, Анна:
Лалова, Теодора:
*** (така избирам да ни сложа в скоби…)
*** (правилото изглежда така…)
Ланджев, Иван:
Левчев, Владимир:
Милев, Емил:
Милев, Георги:
Миндова, Людмила:
Михайлова, Аксиния:
Михалева, Даниела:
За кривото (до вчера) дърво в Морската градина
Могилска, Иванка:
Мухтанов, Христо:
Начева, Катя:
Николова, Галина:
Обретенов, Красимир:
Пангелов, Божидар:
Панджаридис, Христина:
Петров, Валери:
Петров, Никола:
Петров, Калин:
Случвания, дейности, прониквания
Пункина, Яна:
Радева, Яница:
Ранчев, Палми:
Рафаилов, Иво:
Велосипедни станси (пета част)
Рошкев, Стоил:
Рупчев, Георги:
Серафимов, Сашо:
Дневник на живота на един град
Спасова, Камелия:
Стефанова, Ваня:
Стойкова-Клемър, Катерина:
Стоянова, Мина:
Стоянова, Оля:
Сухиванов, Иван:
Трифонов, Гриша:
Тодорова, Албена:
Тодорова-Сандева, Мария:
Филчева, Левена:
Хайнрих, Петя:
Христов, Емил:
Христов, Иван:
Христов, Мирослав:
Цанев, Иван:
Чолева, Силвия:
Чухов, Петър:
_____________________
* – Към този момент аудиоантологията не съдържа всички автори, които бихме искали да включим в нея – тя е само един улесняващ „прочит“ на част от богатството, съдържащо се в DICTUM. „Само част“ не просто защото то не се ограничава с документалните записи на прочит на текстове от техните автори, но и защото далеч не сме включили всички, чийто гласове, четящи поезия, се съдържат в списанието, както не са включени и всички прочити на стихотворения от присъстващите в това съдържание и антологията – в повечето случаи се водехме от желанието включените записи да съответстват на един стандарт, правещ безпроблемно тяхното слушане, правейки изключения само тогава, когато записът е уникален…